Biljart Club Pastoor Ome biljart iedere maandag in ’t Web

Op maandagmiddag gaan 16 enthousiaste biljarters de sportieve strijd aan. Dit doen wij in competitieverband met verschillende biljart disciplines. We starten het jaar met libre daarna bandstoten en driebanden alles onder deskundige leiding van onze wedstrijdleider. Het ledenaantal is om organisatorisch reden 16 biljarters, dan kan iedere biljarter 2 partijen spelen op de 2 biljarts in         ’t Web. De beste biljarters worden in onze kerstmiddag gehuldigd. Ook gaan we naar andere verenigingen om daar de sportieve strijd aan te gaan in uit en thuiswedstrijden. Inmiddels hebben wij voor nieuwe leden een wachtlijst. Het is een gezellige en sportieve bezigheid die onderdeel zijn van     SV/KBO Teteringen. U bent van harte uitgenodigd om eens een kijkje te komen nemen.